måndag 29 september 2008

En Solotestares glädje…

Att dagarna igenom behöva stå åt sidan för familjens spelande kan ibland kännas enormt frustrerande. Tänk er att vilja spela men hela tiden så skall barnens och övriga familjens spelglädje tillgodoses och när dagen är slut orkar man inte sätta sig själv en stund för då är man slut av allt som hör den normala vardagen till. Man vill ju även ha den ”rätta” tiden för att spela.. när man är som piggast och som mest alert och det är man inte sent på kvällen.

Så kommer den dagen när man går till brevlådan och yipee.. ett spel som skall testas har kommit. Den glädjen är enorm. Det innebär att man kan sätta sig och spela och har hela kittet för sig själv helt och hållet. Känslan av att kunna säga nej det får ni inte för jag har en deadline att hålla, den är stor. Man får lite av den där maktkänslan och den känns fin då det rör sig om detta.

Till saken hör att jag är en av de udda människor som gillar detta och står för det. Jag är tjej, mamma och har klivit in i de berömda 40 åren, och jag älskar att spela. Dessutom så är ett par av konsolerna mina och bara mina men eftersom jag är mamma så låter jag barnen nyttja dessa då jag inte har ett spel att testa. Att testa spel är en förmån på alla sätt.

Så, nu har jag lovordat spel och speltestande.. och om ni funderat på att testa men tvekat.. tänk igen, det är så kul.

//
Lady Yuna

Inga kommentarer: