måndag 19 maj 2008

Gå på Swedish Game Awards!

Jag vill tipsa alla spelintresserade, och egentligen alla som vill ha lite roligt, att gå på Swedish Game Awards på lördag om möjligheten finns. Jag var där förra året och hade jätteroligt. De nominerade spelen var både roliga och innovativa, och spelskaparna var trevliga och hjälpsamma. Vi fick också spela en hel del andra, "vanliga" spel och svenska spelstudion Starbreeze gav oss en förhandstitt på The Darkness som inte hade släppts än. Jag kommer definitivt att pallra mig dit på lördag för att se vad för spännande saker som vankas i år. Bara jag hinner hem till Eurovision Song Contest efteråt... (jajamen, min fruktansvärt skamliga hemlighet är avslöjad)

Ja just det, en sak till, man måste registrera sig för att gå på finalen. Gör det här: http://gameawards.se/

Martin Sternelius

2 kommentarer:

Anonym sa...

Notera att registrering inte är obligatorisk, men att man kan vinna prenumeration på speltidningar om man tar sig tiden att registrera sig.

Riksförbundet Goodgame sa...

Okej, då hade jag missuppfattat det. Tack för klargörandet Karl!

/Martin S